donderdag 31 maart 2016

DORPSJEUGD VERWOEST ORANGERIE



































De Paasdagen stonden in het teken van vernielingen. Terreur in het groot in Brussel. Terreur in het klein in eigen huis. Jongeren hebben de orangerie aan diggelen geslagen. Klaas betrapte ze terwijl ze de voorzijde aan het bewerken waren. Die is nu half vernield. De achterzijdes zijn geheel kapot. Ook de kweekbedden uit elkaar geslagen. De vijver en de beplanting rondom vol glas.


Ik heb er geen woorden voor.

10 opmerkingen:

  1. hoe treurig voor jouw maar vooral voor deze kinderen die niet beseffen wat mooi en waardevol is. Heel veel sterkte met de verwerking en het herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat afschuwelijk! We leven erg met jullie mee! Ik kan haast niet naar de foto's kijken. Heel veel sterkte mannen. Ik hoop dat het allemaal goed opgelost wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kwam weer eens even ‘buurten’ op de website … bah, wat een schrik, wat een trieste aanblik. Voel met jullie mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoorde het net van je moeder, hoe zinloos...
    Ik kan me zo goed voorstellen dat de bodem onder je voeten wegzinkt.
    ik denk aan jullie...

    BeantwoordenVerwijderen